COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

11 септември 2006

Испански

Записах курс по испански (но не от нямане какво да правя) и сега тъкмо се връщам от първия урок. Доста амбицирано и нахъсано чаках днешния ден :-). Толкова го обичам този език. Едно време го учих в училище около 4 години, но не бих казала, че нещо научих. Класната ми тогава ми преподаваше точно по испански. После отидох в Америка и видях, че там след английския втория език, който се говори е испанския и много се зарадвах. След това в Холандия една вечер бях сама и ми беше много скучно. Включих телевизора и попаднах на страхотен концерт на някаква испанска певица. Бях много впечатлена и ме хвана много яд, че не можех да разбера какво се пее. Тогава си казах, че трябва да отида до Испания да науча испанския :-). Много бях впечатлена от цялото шоу. Защото това не беше просто концерт! След това някъде през май, юни получих предложение за работа в Мадрид, над което доста се замислих. В крайна сметка обаче винаги много съм харесвала този език и отдавна ми се искаше да направя тази крачка. Така, че сега съм като след сбъдната мечта :-).