COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

05 септември 2006

Лирично отклонение

Седях преди малко и си мислех....искам да си взема едно одеялце, да отида да седна на една полянка и да чета цял дел каквото там ми се чете или да си дърдоря с някой или просто да си лежа и да гледам небето
...защото в по - голяма дупка от тази вярвайте наистина не съм попадала!

2 Comments:

  • At 06 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Много неприятна ситуация. Мога само да предполагам какво имаш предвид... но дупките трябва да се запълват. аз бих пийнал нещо и ще започна да върша някое любимо занимание с идеята да се почувствам по-добре

     
  • At 06 септември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Точно снощи не бях в състояние да се занимая с каквото и да било. Затова играх цяла вечер на една игра (забележи!Аз и игра!), а после просто си легнах и заспах, а днес запълних съвсе несъществена дупчица - за справки новия пост :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home