COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

02 август 2006

Песента на Аксиния

Сега чух една песен, която преди време много харесах. Изпълнява я едно от момичетата, които участваха в Стар Академи миналата година - Аксиния. В нея се пееше нещо такова:

Чуй как още твойта нежност плаче в мен,
чуй как още боли, болии.

Можеш ли пак ти да рушиш съня за мен,
можеш ли пак ти да взривиш света за мен. Не можеш!
Без мен как ли си сега, искаш ли да чуеш от моите думи
без мен тишина или пък съм вече от друга заместена.
Дали знае тя колко силно беше това помежду ни?
Дали може тя да те обича както мен?

Чуй как още нося част от теб в мен,
чуй как още боли.

Не знам къде си ти, от мен дали следа личи,
сега живея в сън.
Още си в мен всеки мой ден така болииии

Целувай ме, още те обичам,
докосвай ме, още те желая.
Целувай ме, още те обичам,
убивай ме, пак ще те желая.
Целувай ме!