COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 юли 2006

Танците

Не знам дали на вас ви се е случвало някога, но на мен често ми се случва да си танцувам в къщи?
И днес както си седях и гледах едно весело предаване за музика по телевизията отидох на компютъра заредих си клиповете на няколко любими мои песни (този път не тъжни обаче!) и затанцувах пред огледалото. Цели 30 мин. горях в танца. Ох, понякога ми идва настроението, и като че ли тялото ми само започва да танцува под ритъма на музиката. Обичам го това състояние. Така обикновенно се натанцувам едно хубаво без никой да ме гледа, утолявам страстта и жаждата за доста неща по време на танца и доволно поглеждам щастливо в бъдещето :-))
Като се замисля музиката е нещощо, което ми носи най - различни емоции на тъга и радост. Не само едното или само другото. Тя е тази, която ме поваля на земята и отново се появява, за да ме изправи на крака.
А както и НЕ ОБИЧАМ ДА ПЕЯ ;-) ела да видиш каква хармония само :-)
Пък майната му на всичко друго! Утре ще го мисля!

4 Comments:

  • At 31 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Много добре те разбирам. Връщам се от танци все пак :) Цяла нощ танцувах. Е имаше момент, в който бях забил нос и правих самолетче от етикета на бирата, но беше временно. После продължих да танцувам и сега съм със светнали очи :)
    Продължавай да танцуваш! :) Поздрави от един салсеро! :)

     
  • At 01 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    За какво мислеше докато правеше самолетчета? :-)

     
  • At 05 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ами малко преди това четох книжка със стихове на Георги Константинов, която една приятелка ми даде да върна на друга приятелка. Та четох стихове на масата, после си мислех за красиви неща, като любов, вяра, мечти, малко танци, салса за вкус и за стълба нагоре. И едно палто. http://bglog.net/Poetry/8285

     
  • At 15 ноември, 2009, Anonymous Анонимен said…

    Who knows where to download XRumer 5.0 Palladium?
    Help, please. All recommend this program to effectively advertise on the Internet, this is the best program!

     

Публикуване на коментар

<< Home