COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 август 2006

Изцедено лимонче

Обичайния вариант когато излизаш отпуска е първо почиваш, после ти го изкарват през носа. А при мен май пак всичко е на обратно :-).
Последните седмици имам толкова много работа, организация, зареждане с техника, отваряне на нови обекти, че всичко, което можеше да се случи се случва. А има дни дето няма кой да ти намигне в офиса. Клиентите сега и на главата се опитват да ми се качат. Вчера взех един компютър за преинсталация и днес момчето ми звъни в 8.30. Абе пич, коя компютърна фирма работи от 8.30, а? Нашия офис отваря в 10, защото работим със заведения, които отварят късно общо взето, но вечер също работят до късно. Това момче обаче тази сутрин ми звънна в 8.30, аз не вдигнах (не, че спях даже като никога бях отдавна станала и давах курсове в къщи по основи на компютър). После ми звънна в 9.10 аз пак не вдигнах. Та нали трябва да се научат! Но се развъняха от Меском, които всяка сутрин ми звънят около 9 за събуждане и тоя път вече реших да вдигна. Чак сега си давам сметка какво му е на колегата. Често пъти когато седим и разискваме нещо в офиса аз дори не мога да се доизкажа от неговите телефони. Мразя ги! И най - интересното е, че всеки звъни по което време на деня и ноща го сърби, а още по - зле са тия дето изобщо не знаят къде ги сърби, а просто дуднят. И мен така са ме подхванали, че всяка секудна говоря на един от 2-та, а понякога 3 телефона. И си мисля, че преди време ако си бях взела карта за разговори на Глобул от онази промоция дето ако гарантираш, че приетите ти повиквания на месец са еди си колко плащаш няква смешна сума. Щях да бия всякви рекорди.
Но макар да мрънкам сега, не споделям това с лоша умисъл, защото въпреки всичко се опитвам да съм в добро настроение и когато имам работа успявам, защото нямам време за глупости. Е, то пак идват моментите, в които оставаш на саме със себе си и...
Иначе днес пак обрат на плановете за морето. В крайна сметка моите действия винаги надделяват, просто съм ужасно добър организатор! :-))) Мисля, че тази година като никоя друга ще успея прекрасно да съчетая нещата, така че всички да са доволни и най - вече аз! А разнообразието ще е доста голямо. Не, че миналата година беше скучно де. Но с години си говоря с определени хора да отидем заедно на море и никога не успяваме. А те са ми най - близките и винаги се разминаваме. Тази година няма мърдане. Няма да има и почивка, но мен морето ме зарежда и това ми е достатъчно! Искам купон, умирам за хубави емоции.
Ако се върна уморена първия уикенд в София ще спя от сутрин до вечер и пак ще съм свежа. Ще има джет, Созопол, Лозенец, палачинки от ония на големите котлони със сладко от смокини, защото други не обичам, Свети Влас, Несебър, Слънчев бряг и най - накрая Варна, много се кефя, звучи ми като околоморска обиколка :-)) В петък тръгвам и не зная коя ще е първата спирка и при кого :-)))))). Много гот! Моренцееетооо

6 Comments:

  • At 02 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Мдам, това е продължение на предния пост... нещата винаги се нареждат накрая...
    Ти правиш план, то излиза друго, но важно е в един момент да откриваш че всъщност се движиш в златната среда от желания и емоции. аз например трябваше да съм отпуск от понеделник, засега се отлага с една седмица пък ще видим...

     
  • At 02 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    Трябва да ти кажа, че снощи плановете се промениха 3 пъти. А днес още два пъти. Така, че при мен май всичко е предпоследно. Ужким измислих плана да угодя на всички. В неделя вечер ще се върна от морето и ноща неделя/понеделник пак тръгвам. Верно, че съм голяма адреналинка не не преливам от желание за едно денонощие да ходя и да се връщам 2 пъти до морето. Ама не се ли върна другите няма да отидат.
    Но и това е предпоследно, защото днес ми беше много зле от както станах, ходих до болницата откриха ми разни сериозни неща и утре има голяма вероятност да ми забранят да отида на море.
    Вече ми се плачка:-(

     
  • At 02 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    е стига, ти не си плачка а си много сериозна. ще откриеш решение на проблема. планове вече избягвам да си правя - действам като при военните - всяка заповед е предпоследна ;-) иначе не трябва да угаждаш на всички а на себе си. ако грижата за другите те прави щастлива е ок, но иначе само затъваш... при това сама...

     
  • At 02 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ами да понякога да угодиш на някого прави удоволствие на самия теб ама не във всички случаи е така.
    Най - гадно е когато в отношенията си с някого когото познаваш толкова отдавна все правиш отстъпки и накрая получаваш обвинение, че правиш плановете си както на теб ти е угодно без отстъпки.
    И нали съм добра какво да правя:-(

     
  • At 06 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    е не така безразборно с лимонените понятия де ;)
    дано морето се нареди, че те чакам в Пловдив.

     
  • At 07 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    е, то аз много обичам лимончета по принцип :-)) и това не шега!
    Айде поне ще ти звънна като си дойдеш, ако не успеем да се видим.
    Весело изкарване на теб в Бг :-)

     

Публикуване на коментар

<< Home