COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 юли 2006

Благодаря!

Днес ме помолиха да бъда консултант в избора на цифров фотоапарат, защото тези които ще го използват нямам представа кое си заслужава и какви характеристики да сравняват. И докато обикалях магазините си мислех нещо, за което напоследък все по - често се сещам.

Много съм доволна и щастлива от моя фотоапарат, и всеки ден, всеки път, когато го хвана в ръцете си казвам едно огромно "благодаря" на този, който ми направи този чудесен подарък. Благодарение на него имам възможност да запечатам всеки миг от живота си (или почти всеки), а аз "изобщо не обичам да снимам" :-). От както съм горда собственичка на чудния канон го нося всеки ден в чантата си. Изваждам го от там по няколко пъти на ден и всеки път се сещам колко бях изненадана и усмихната при получаването му преди година и половина. Едва ли и до днес щях да стигна до точно тази покупка! На миналия ми рожден ден това беше нещото, което постоянно ми се въртеше из главата и се случи, сбъдна се! Не можех да повярвам, не знам ужасно му се кефех и до ден днешен не стихва желанието ми да снимам. Сигурна съм, че ако имах малко повече време щях да се отдам на фотографията. Да не говорим, че от близо година от както се запалих по - сериозно (защото вече имах уреда, с който да се уча и да напредвам в осъществяването на мечтата си) се замислям колко ми се учи фотография. Ей така заради нещата, които бих научила. С удоволствие бих записала второ висше по тази специалност :-)
Все пак благодаря, че сбъдна една моя мечта! Всеки ден блесва поне една усмивка на лицето ми щом извадя фотоапарата :-*.