COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

03 юли 2006

WebTech

УебТех е конференция за уеб технологии, провеждана не за първи път у нас. Във втория ден (събота) от изложението тази година реших да отида на лекцията, на която представиха http://bglog.net/ след покана отправена от Тери.
Лекцията водеше самия той. Разказа за историята на бглог, за много от функциите, които предоставя сайта, за хората, които работят по този проект и мн. други. Обсъдиха се и евентуалните бъдещи възможности. Всъщност никога не съм си давала сметка каква отговорност изисква създаването на подобен вид сайт и за колко неща трябва да се помисли. Някой неща определено не са ми хрумвали. Говорихме за blogtronix server, за работата на администраторите и модераторите и какво ли още не. Запознах се с някой от блогерите на бглог и така. Изкарахме си добре, посмяхме се :-)
Но нека кажа и нещо повече за събитието. Конференцията се проведе в хотел Родина. Организацията беше под всякакво ниво. Просто такива почти нямаше! Имаше табелки водещи до втория етаж и там няколко стаи, в които се провеждаха лекциите. Но никъде не беше обозначено в коя зала за какво се говори. Никъде не видях да спират някой и да му искат вход (което от една страна си беше добре). Аз седях на първия ред и доста се напрягах, за да чуя за какво става дума, не знам какво ли остава за хората, които седяха по - напред. Териии, другия път да говориш по - силно! Никакво озвучаване, поне едни микрофони да им бяха дали на хората, а не да ги мъчат, не е много трудно. Дори и при затворена врата на залата се чуваше какво се обсъжда в съседната зала. На всичкото отгоре в близкия ресторант се провеждаше сватбено тържество и беше още по - шумно. Нямаше дори кой да ти настрои проектора :-(. И не на последно място не знам поради каква причина, но бяхме около 10 души на тази лекция. То без да напишат коя лекция къде се провежда интересно човек как ли би могъл да се ориентира! Някой биха казали "Българска му работа" ;-)
Иначе Тери добре се беше подготвил. Хареса ми каква презентация беше направил и какво говори. Личеше си, че се притесняваше, но въпреки това се справи добре.

1 Comments:

  • At 03 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Радвам се, че ти е харесало :) Микрофон нямаше, но пък имаше публика, която въпреки, че беше малобройна много си я обичах :)
    Пък и после си изкарахме добре :)

     

Публикуване на коментар

<< Home