COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

26 юни 2006

Тае бо на открито

Е това се казва тренировка! В комплекса, където ходя да тренирам има и плаж и днес решихме да проведем тренировката на площадката между басеините. Луди за връзване. Имаше и наблюдатели, разбира се, ама на кой му пука. Беше супер готино на въздух, по време на упражненията за корем си лежиш и си гледаш небето, ехааа. Супер яко. Толкова добре се чувствам. Само при наличието на басейна до мен направо се разтапям. Същинска риба съм! После ходих и на парна баня, че повече от месец не съм я посещавала. И сега отнво съм заредена в енергия. Ах, как ми се ходи вече на моренце. Трябвало е да се родя в някой морски град - Варна или Бургас ;-). Дали да не се преместя за лятото :-))))

3 Comments:

  • At 27 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Аз също си мисля принципно да се преместя натам, може би поне половината време от годината.....
    надявам се някой ден...

     
  • At 27 юни, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ами аз заради теб, сладур ;-. Та няма да те оставя сам, нали приятел в нужда се познава! Пък и няма да ми е чак толкова зле мисля :-)

     
  • At 01 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Като те чета и ми се прииска да ходя и аз на Таебо. Аз сега съм решил да ходя на фитнес, нещо се отпуснах последните 2 години и трябва да се стегна малко. Засега повече планинарство, а от другата седмица на фитнес. Макар че танцуването е по-приятно за мен от някаква задушна зала...

     

Публикуване на коментар

<< Home