COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

26 юни 2006

Ах, този понеделник

Началото на работната седмица. Снощи ужким си легнах в 12, а днес отново едвам станах. И пак работа, работа. Ами не ми стигат само 2 почивни дни какво да направя. То докато се разходиш някъде и хоп минал уикенда :-). А ме чакат цял куп задачи, трябва и сайта да оправям, защото още не съм сложила новия адрес. Току що направих цял списък с неща дето трябва да свърша и мисля да си ходя, ще ги мисля утре. Ами така де, тя и колежката сега си тръгна, а и така почнах да се прозявам, че не знам какво става. Тренировките ми се промениха и сега са понеделник, сряда и петък - прекрасно. Че два дни хич не ми стигаха :-(. Затова трябва да почина, за да не заспя. А в къщи има ягодииииии.
Хайде успешна седмица на теб, едва ли съм те стимулирала много ама... ти си знаеш, че който не работи няма да яде :-))))

2 Comments:

  • At 26 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    благодаря :-P

     
  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Никога не съм разбирал понеделниците. Те са някакви химерни, денят след отпуската. Явяваш се на работа зачервен, леко почернял, с бяла шапка с козирка, душата ти пее, а колегите те гледат като извънземен. Ходил си някъде, то е ясно. Починал си си... И идва със страшна сила работната седмица, настройката за нея, леката тъга по уикенда, мечтата следващия също да бъде незабравим. В сряда поглеждаш някои от снимките, направени в събота или неделя, сърцето трепва, почваш да мечтаеш за следващия уикенд. А четвъртък? Никога не съм ги разбирал и четвъртъците. Същото е казал и Артър Дент, когато дошъл багера да бута къщичката му. Четвъртъци. А как хубаво ги разбирам съботите и неделите. Свързвам ги с приятели, с усмивки, с живот, с плам, сърдечен ритъм, красота, песен и любов. Как да не ги обичаш? А понеделниците? Понеделниците са си понеделници. Също като четвъртъците. Преходни дни. Този понеделник си е този понеделник, тази сряда си е тази сряда - аз си чакам уикенда :)

     

Публикуване на коментар

<< Home