COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

22 юни 2006

Новия офис и животът тези дни

Свършииииииииии...:-)
Новият офис е вече в действие от вчера, а за мен днес беше първия пълноценно прекаран ден там ;-). Снимков материал и освещаване ще има след някой друг ден, защото нямам много време сега. Но стана гот и се чувствам добре. Отделих се и от клиентите като се скрих зад едни стилажи. Днес си поръчах и врата за задната част, че иначе клиентите вървят зад мен с хиляди въпроси и няма оттърване, а като седна да правя някой компютър все надничат в монитора ми.
Иначе вчера и днес малко ми е скапано настроението, но като че ли почти само аз съм си виновна и от части един друг човек, защото се връзвам, макар по принцип да нося на майтап. Малко (на моменти много) ме е яд за една постъпка вчера :-(((. Толкова съжалявам. Май ми е за първи път в живота :-(. Снощи си легнах рано, защото се прибрах уморена, без настроение и допълнително ме ядосаха та направо не ми се говореше. Днес в офиса веднага ме познаха, че нещо не е наред. Чак следобяд ми светна малко.
Този на когото искам да кажа нещо не чете тук, но искам да го направя, защото така мъничко ще ми олекне. ИЗВИНЯВАЙ мило човече!