COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 юни 2006

Mall of Sofia

В сряда на 28-ми както си седяхме на хлад в офиса следобяда разплути от жегите навън решихме да отидем да разгледаме новия мол. Нямам нищо против строежа на подобни търговски сгради тип "модерни в Европейския съюз". Но защо не се съобразяват малко с разположението им. Не може точно на това кръстовище, където отвсякъде има сравнително високи жилищни сгради да турнат тая кутийка. Казвам "кутийка", въпреки, че сградата е висока, и доста по - голяма от другия мол, но създава впечатление за тясна, малка, сгушена кутийка, надвиснала над кръстовището на ул. Опълченска и бул. Стамболийски. Сега като застанеш на ъгъла на тези две улици и погледнеш на горе почти не се вижда небе, едно тясно и задушно ти става. Ужасно! И макар, че мол-а се намира в идеалния център според мен София Сити Център е на много по - добро място - просторно и отворено. Освен това ако сравняваме дизайна на двете сгради ССЦ отново води класациите. Но дотук плюсовете се изчерпват. Защото отвътре атмосферата, дизайна и въобще цялостно обстановка е прекрасна. Просторно, широко, ухаещо приятно. Тук дори магазините са запълнени на 100%, за разлика от ССЦ, където все още има проблем със заемането и изглежда някак празно. Иначе отново подземен паркинг на няколко нива, 35 000 кв. м. търговска и развлекателна площ с около 140 магазина, варненската верига хипермаркети Пикадили (който ми носи особени спомени от Варна и всеки път като го видя се сещам за морската ни столица), 12 кинозали и първата в България триизмерна IMAX - зала. Само дето кинозалите все още не са пуснати, да не говорим колко време се отлагаше отварянето на търговския център, как след първия дъжд се наводни, но все пак нали сме в България ;-). На 3-тия етаж, ако не се лъжа са заведенията - тук се конкурират Хаджидрагановите къщи (наште горди клиенти) в съдружие с Пендор, МакДоналдс, сладоледената къща Джимис, щанд с български ястия, азиатска храна и др. Някъде по етажите видях и детски кът, където предполагам срещу определена сума можеш да оставиш детето си докато изпразваш джобове из марковите магазини. Мернах и огромна книжарница на издателство Сиела. Като цяло обаче мол-а много ми харесва, направен е типично по европейски стил, като влезнах вътре за миг се върнах в месеците, в който бях в Холандия, после в Австрия, където такива мол-ове под път и над път. Влизаш, харесваш си нещо в определен магазин, после излизаш ужким, за да прегледаш избора и по другите магазини и да бъдеш сигурен в решението си, но после се изгубваш и дълго време се луташ в търсене на "твоя" магазин :-). За тези, които все още не са посетили Mall of Sofiа ето и няколко снимки, които направих:





Ако вече сте посетили двата мол-а или поне единия споделете и вашето мнение тук. Харесват ли ви, искате ли да има повече такива в Бг? :-)

5 Comments:

  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Не съм ходил още в МОЛ-а, който май предпочитам да го наричам "търговски център", нещо все правя асоциации с Матриално безОтговорно Лице :)
    В София Сити Център беше хубаво, най-интересно ми беше да разгледам Пикадили, откъдето си купих шоколад с вкус на зелен лимон - ммм :)
    Иначе разходих се, хапнах вредна храница в КФЦ (май трябваше в Хаджидрагановите да ида!) и така 4 часа. Направи ми впечатление, че май има безжичен Wi-Fi интернет, та се чудя дали да не ида някой ден с лаптопа да пробвам.
    А относно това дали да има такива магазини...не знам, чудя се. В ХИТ ми е удобно да се шляя, да скачам като пчеличка от щанд на щанд и да ахвам и накрая да олекна с някаква сума безрасъдно похарчени пари. В София Сити Център ми направи впечатлие, че цените са доста надути...
    Няма я романтиката да отидеш в кварталната бакалия, да размениш с продавачката "леля Пепа" полезна информация за котките, техния нрав, житейски нужди и т.н. :) Как беше..."Оо, Пепи, докараха кренвиршите" :) Сещаш се за каква "романтика" ти говоря :)
    В търговския център ходенето ми предстои. Но е ужасно далеч за мен, така че ще е веднъж от любопитство, втори път по случайност и вероятно трети път за да затвърдя знанията :)
    Поздрави! :)

     
  • At 30 юни, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ха! Това за МОЛ - материално безОтговорно лице не се бях сетила. Забавно!
    В София в Пикадили още не съм влизала, но във Варна го разгледах с интерес, защото тогава си нямахме тук такъв супермаркет :-).
    Не знам за ССЦ, но аз веднъж ходих по работа в Хаджидрагановите къщи още когато сетвахме тяхната мрежа и ми направи впечатление, че имаше незащитени около 4 мрежи. Но тогава бях с друг лаптоп, който нямаше wireless card и не можах да пробвам.
    Трябва да отида с моя и си мислех да го сторя този уикенд, така че може да направим една среща ако се разберем евентуално. А там на етажа с заведенията си е доста клюкарско. Столчетата с масичките, където можеш да седнеш гледат точно към кръстовището и си е голяма наблюдателница :-). А в Хаджидрагановите къщи онзи ден хапвах много вкусни сладкишчета като ябълков пай и едни кокосови топчета и като знам, че имаше и един щанд с ВСЯКАКВИ фрешове, направо се изкушавам. И щом има и компютър мога да прекарам с дни там ;-)

     
  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Хаха, маниаци сме явно :) На мен веднъж ми попадна за тест HSDPA карта на Мтел и беше много готино да блогвам от Боровец, че дори и от автобуса до Самоков :)
    Този уикенд няма да мога да ходя до материалните отговорни лица :) Чака ме Витошааааа :) Всъщност, ако не си размислила, остави го този лапитоп и "шопинг център" и идвай на Витоша :)
    А в събота съм на УебТех, ще говоря за BgLOG и блогването :)

     
  • At 30 юни, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ха, тази тема звучи интересна! Какъв е достъпът до УебТех в смисъл всеки ли може да присъства? Това не е за изпускане. Живо се интересувам от подобни неща :-)
    Инак лаптопа съм го оставила вероятно з аутре, но сег ане ми се правят планове, защото тъкмо се прибирам от тренировка и нещо ми е тъпо и малко изморено:-(
    Утре като стана ще съм наясно какво ще се прави.

     
  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ето тук има информация за конференцията, но трябва да побързаш - утре е последния ден http://wtconferences.com/2006/index.php?bulgarian
    По принцип има вход, но то е защото Богомил Шопов е наел скъпо място и не може да си позволи този път да няма вход. Разбирам го много добре. Но е писал, че няма никого да спре да влезе :) Заповядай, моята лекция за BgLOG.net е от 15 часа, ще се води Workshop и в момента правя презентация (не съм много добър и ако имаше помощ отнякъде...:(

     

Публикуване на коментар

<< Home