COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

30 юни 2006

С джет на Искър-а

Снощи след работа отидохме до Искъра да пробваме джета на един приятел, тъй като имаше известни проблеми с него и беше на ремонт. Аз не го бях виждала и си мислех, че е като тези на морето сядаш и караш. Така се бях наточила - бански, кърпи, какво ли не, докато не разбрах, че този джет се кара прав или на колена, защото е професионален и е доста трудно да се закрепиш. Предишната вечер бяха ходили да го пробват за малко, но се оказало, че има проблеми, защото като паднеш от джета по принцип той трябва да започне да се върти в кръг, така че да можеш с плуване да го стигнеш. Но това не се случило и джета си продължил на право, та ходи го гони, голям смях. Така и не могли да карат, за разлика от вчера обаче. Времето беше чудесно, малко бавно се изнизахме от София заради задръстванията, та докато стигнем стана около 8 ч., но имаше един момент около 9 когато слънцето залязваше и снимките станаха чудесни. Спряхме точно до водата, някъде след местността Мечката, за да можем по - лесно да изнесем джета от колата. По пътя говорих с една позната та тя ми каза, че ходят да карат джетове с нейната компания пак на Искър, та се разбрахме някой ден да отидем заедно. Когато първо се науча да се закрепям обаче.
Ето и интересни кадри заснети по време на шоуто ;-).






































Карането беше малко затруднено заради всички тези ужасни мухи, които постоянно ти се лепят по лицето, влизат ти в очите и т.н. Много гадна работа! Цялата кола се напълни в тези гадинки, по едно време и комари се появиха, та на връщане като излезнахме на главния път отворихме вратите и прозорците, за да може да излезнат. Досадно, но то не може всичко да е перфектно, даже би било скучно.


3 Comments:

  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Джетът се върти в кръг за да го стигнеш? Хитро!! А няма ли опасност от перките му, да мине през падналия във водата ездач?
    Не съм карал никога джет, ама съм карал ламарина :) Какво имам предвид? Като бях на граничар на старшинката му щукна великата идея да вземем онази огромна ламарина, дето беше на някакъв покрив преди това и да се качим на едно високо място и да се спуснем по снега. Речено-сторено. Муле Величка издърпа личния състав до върха. Едвам се държахме, още тогава усетихме недостатъка на плана. После взехме че се пуснахме. Леле! Тази ламарина с 5 души личен състав (все отбрани граничари) се засили с такава скорост, че ... е, спряхме в един шипков храст. Т.е. минахме през него, после паднахме в един ров до пътя :) Старшинката каза да скрием някъде тази ламарина, не искаше да я гледа повече :)
    Леле, колко мухи....ужас! Но добре че не са комари :)

     
  • At 30 юни, 2006, Blogger Flower-che said…

    Та това, че джета трябва да се върти покрай теб и аз вчера го научих.
    Относно другия въпрос, обърнах джета, за да го разгледам, понеже и на мен ми беше любопитно та сега ще се опитам да ти обясня. Отдолу не се вижда перка, по - скоро отзад на края на джета има нещо като пласмасова тръба, която завършва с около 1 педя гумено оплътнение от там излиза водата и отстрани през още 2 дупчици. Така, че опасност няма никаква наистина.
    Аз забравих да напиша, че трудноста в управлението на този точно модел джет идва и от това, че трябва да се качиш в движение като през това даваш много газ, за да е по стъбилен джет. А нали си представяш, че като дадеш газ до дупка джета почва да те дърпа напред и трябва здраво да го държиш :-). Изобщо има си тънкости. Аз не съм се научила още, но затова предстоят морета с тренировки. Тая година май няма да има кой да лежи на плажа;-).
    Тая случка дето разказваш по - нагоре си я бива :-)))). Зимата трябва да пробваме на някоя писта, ама преди това ще трябва да опразним пистата и плана се превръща в "мисията невъзможна", защото едва ли бихме могли в сезона да изгоним хората, но те като ни видят само ще избягат :-))

     
  • At 30 юни, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Хехе, благодаря за доброто обяснение! ще се кача и аз на джет значи (i hope..) :)
    А иначе за ламарината - предвидете си някакви спирачки, парашути, кюлоти или нещо такова, дето да ви спре, защото няма спиране :) Освен да се изтърколите всички вкупом и да се срещнете долу като снежни топки :)

     

Публикуване на коментар

<< Home