COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

04 юли 2006

Концертът на Ерос

Някой ходи ли вчера на концерта на Ерос? Как мина, разкажете?
До момента тази година не можах да отида на нито един концерт поради простата причина, че закъснях със закупуването на билети. Поради все пак високата цена на билетите за българския стандарт това си е събитие дето май трябва от по - рано да се планува. Ама на, аз като изобщо не знаех - изпуснах :-(. Трябва да разуча коя ще е следващата група/певец/певица, която ще пее в Бг и ако ми харесва да направя необходимото. Защото и на Стинг ми се ходеше и на Депеш Мод и на Ерос. Изобщо музика ми дай на мен ...:-)))