COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

16 юни 2006

Изгубила муза

Имаше доста голям период от време, в който можех да пиша в блога всеки ден даже по няколко пъти. Имах желание да споделям. Напоследък ми е толкова ангажирано и натоварено покрай новия офис, че вечер се прибирам късно след тренировка и направо лягам. А в дните, в които това не се случва просто не ми се пише, изведнъж загубих муза. По принцип обичам да говоря, да споделям и съм доста открит човек, но от определено време на сам и това се промени. Намирам време да прегледам чуждите блогове, пресата макар и рядко и някой други неща, които ме интересуват и повече не мога да стоя на компютъра. От няколко седмици срещам разни познати из улиците на София и всеки ме пита защо изглеждам така сериозна и намръщена, като че ли сърдита на някого. А аз просто по цял ден си мисля за офиса, в какви цветове да е, как да са подредени мебелите, как да се наредят шкафовете, организацията по Сот-а, решетки, щори, ключалки, вече си имаме и реклама на страничкото стъкло - много и се кефя. Има толкова много неща за вършене. Но всичко това не го казвам оплаквайки се, даже напротив, много се радвам, че точно аз се занимавам с всичко това, поне не мисля за глупости, както обикновенно правя. Явно ми е била малко работата ;-). На равно с това работя и същинската си работа. Утре например ще пускам някакъв нов обект - магазин, още не знам каква точно е дейността.
Интересно ангажирани са дните ми. Срещам се с много и най - различни хора. Днес имах среща в Plesio, за да уреждам условията по евентуалната ни съвместна работа за в бъдеще. Проведох разговор с едно много приятно момиче горе долу на моята възраст, която беше толкова мила и любезна, че ми стана много приятно. Все по - рядко срещам усмихнати и доброжелателни хора, отворени към света и живота. А идеята да се свържа с тях ми дойде съвсем скоро разглеждайки каталога главно за хардуерната част от асортимента им и след малко сметки с калкулатора се оказа, че цените им са доста добри. Не че не можех просто да се обадя и да поискам среща, но реших да изполвам за връзка един мой клиент, който пазарува от тях. Ще видим какво ще се случи занапред. Хубавото е, че имат безплатна доставка (с условие покупката да е над 40лв., което принципно няма как да не го спазя), защото магазина им се намира на Ангел Кънчев, точно до дискотека Escape, където през деня е абсурдно да се спре.
Иначе ходя на тренировки редовно и мисля често за моретоооо...:-))), а времето е все тъй ужасно.
Съжалявам, че не можах да отида на концерта на Стинг на 12-ти в Несебър :-(