COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

28 април 2006

Firewall

Много дни подред ми се ходеше на кино и все не успявах да стигна. Но снощи ме огря и мен :-). Исках да гледам две филмчета - Защитна стена и Първичен инстинкт 2. Беше късно и имаше прожекция само на Firewall . Готино филмче, но има какво да се желае. Мислех, че ще измислят нещо по оригинално. Или може би защото самата аз се занимавам със софтуер и ми се видя малко елементарен. Не, че аз съм професионалист, но все пак ;-). Филмчето се разказва за мъж (Харисън Форд), който е шеф на отдела по сигурност в една банка, чийто софтуер е разработил. Той гарантира, че не може да има пробив в системата, докато един ден, за да защити семейството си се налага да направи обир чрез трансфер между банкови сметки и да заличи абсолютно всякакви улики. Имаше интересни моменти, в които се замислих, колко важно е когато погледнеш човека до теб в очите да се почувстваш сигурен и защитен от него. А почти никой мъж не ти дава това. Но финала не ми хареса. Накрая естествено добрите победиха и лошите бяха наказани със смърт. Но мъжът успя да оправдае зовът за помощ и страхът, които се четяха в очите на жена му.