COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 април 2006

Копривщица

Още докато си спях сутринта чух, че навън гърми. Доста се учудих, защото предишния ден времето беше чудесно. Станах да проверя невярващо като силно се надявах да вали и да не ходим никъде, поради единствената причина, че бях ужасно уморена и много ми се спеше. Погледнах през прозореца и какво да видя - на вън валеше проливен дъжд. С мойта приятелка си легнахме пак и продължихме щастливо да спинкаме. Но само 10 мин по - късно нетърпеливата част от компанията се обади да ни попита какво става, защо не сме на уговореното място. Оказа се, че в другата част на София изобщо не е валяло. Реши се - станахме и тръгнахме. Мойта приятелка имаше лична работа в едно селце до Златица и така всъщност ми хрумна идеята да отидем до Копривщица, защото е в същата посока. Минахме през въпросното село и продължихме по пътя към целта :-). И друг път бях ходила там, но от служебни ангажименти никога не съм имала време за разходки. Така както никога не съм се заглеждала, че в горната част на град, там на баира има конник, до който се стига по едни стълби, не малко на брой ;-). Видя ми се много красиво и предложих да отидем до там. Направихме си много снимки, от горе се вижда целия град и е много красиво, едно такова зеленко, тихо и спокойно. Града този ден беше отрупан с хора, може би, защото беше почивен ден и всеки търсеше място за разходка извън столицата. После слезнахме в града, разходихме се и там и накрая седнахме да хапнем в една механа. Е, нея няма да я обсъждам, защото не ми хареса толкова. Но разходката днес ми дойде доста добре и се радвам, че съчетахме нещата :-)