COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

17 април 2006

Цветница

Вчера бях именячка, нали съм си Цвете от къде и да го погледнеш ;-).
Тази година и рождения и именния ми ден са потвърждение на това, че когато нищо не бъде планирано човек си изкарва най - добре. Отново нямах никакви идеи какво ще правя през празничната неделя :-).
Помня обаче, че отново се събудих доста замислена след сънищата и дълбокия сън, в който бях потопена цяла нощ и пак бях уморена. Сънувах нещо, което до този момент вече дълго време ме тревожи и ми е в акъла потоянно. Трудно се разсъних след телефонните позвънявания за "честит имен ден" и дълго време бях неадекватна. Това все по - често ми се случва напоследък.
Трябваше да посвърша малко домашна работа, след гостите от предишната вечер и реших съвсем инцидентно да отида до майка ми и баща ми да ги видя. Цял ден телефоните не спираха да звънят, доста хора ми се обадиха, разбира се имаше и такива, които не ме уважиха. Но всичко продължава... И все пак трудно се смогва на три телефона, нали? :-).
От предишната вечер ми бяха оставили съобщение в кю-то, че в неделя група ТЕ ще пеят в Backstage, а аз отдавна изявявах силно желание да ги слушам. Е, не можеше да се пропусне! Още със събуждането си получих телефонно обаждане от добър приятел, който мина през нас да ме поздрави и съвсем неочаквано ме изненада с подарък на вратата от него и една приятелка. Така, че от вчера си имам едно малко и крехко фикусче и ще го гледам с много любов. Май никой до сега не ми беше подарявал истинско цветенце и то точно когато най - малко очаквах, затова безкрайно се зарадвах! Следобеда излезнах да се видя с приятели, които се наложи често да ме питат в кои облаци витая, защото хич не бях в час. Май е трудно вече да прикривам душевното си състояние, но за това друг път. Не искам да оставате с лоши мисли от този пост :-). Така че по - късно вечерта се разбрах с друга компания да посетим Backstage. Трудно се навивам да отида в нощно заведение при все, че на другия ден съм на работа, но това не беше за изпускане и макар и днес много да ми се спи хич не съжалявам. Отидох с идеята да си тръгна към 1, но така и не се получи. Дали заради празника, дали заради групата, която свиреше, не знам, но тази вечер Backstage не беше лишена от интересни хора. Всичко не свършваше с присъствието само на ТЕ, там бяха Мария Илиева, Момчил, Калин Вельов, вокала и барабаниста от Ahead, Лили Йончева, вокала на Кокомания, една "звезда" от Стар Академи (който цяла вечер ми ходеше по нервите), Живко Петров, Милен Кокушаров от група Каффе и не знам още кой. Доста хора на изкуството се бяха събрали тази вечер и трудно си поделяха микрофона. Може би и заради това се получи такова шоу, защото имаше доста изяви и бъзици. Изкарах си наистина чудесно и то толкова неочаквано в недяля вечер! Хубав имен ден му направих вчера! Натанцувах се, развеселих се и се разсеях, което ми беше истински необходимо :-)

9 Comments:

  • At 18 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Винаги планираните неща не стават като хората, може би именно защото са планирани, аз също смятах да те изненадам на именния ти ден, но като гледам добре че не посмях ;-)
    целувки :-*

     
  • At 18 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Егаси направо ме хвана яд;-). Но ти ме изненада всъщност! май забрави?!;-)

     
  • At 19 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    защо те хваща яд, заради това което съм, или което не съм направил?

     
  • At 19 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    За това което си искал и не си направил. Хваща ме яд, защото не знам какво е?:-))

     
  • At 20 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ако знаеше какво е, щеше още повеке да те е яд. Но най-вероятно нямаше да се получи изобщо, така че ще приемем че нищо не е било!

     
  • At 20 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Да бе ти така ще кажеш :-( Ето затова не те обичам. Ти ме правиш тъжно цвете, сякаш не ми стигат всички други :-(. Сега чакам извинение ;-). Понеже Цветница мина, ако повод ти трябва мога да изчакам до 1 юни :-) хи хи. Кажи ми какво изпуснах, инак и тази нощ ще трябва да бодувам, мислейки и за това?

     
  • At 21 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Мислих, мислих тази нощ - нищо не измислих ;-)

     
  • At 21 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    е щом се налага, ще се извиня както подобава, въпроса остава открит...
    колкото до тъжното цвете, и обичането, ако зависеше само от мен, нямаше да е така повярвай ми само за това!

     
  • At 23 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Извинението ще го чакам с нетърпение то е ясно :-)))))
    Но иначе, темата нещо стана много лична и предлагам да я пренесем в кю :-)
    и ти вярвам знаеш...

     

Публикуване на коментар

<< Home