COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

13 април 2006

Промяната


Днес новата прическа (дело на Ради) ми донесе и ново настроение. От сутринта съм с повдигнат дух, чувствам се весела и щастлива, което все по - рядко ми се случва. Понякога на човек наистина му е нужно много малко, за да се чувства добре - просто една промяна!

2 Comments:

  • At 17 април, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Честито!!! Сега си супер свежарка за новия летен сезон!

     
  • At 17 април, 2006, Blogger Flower-che said…

    Мерси! Да чувствам се доста добре в интерес на истината :-))

     

Публикуване на коментар

<< Home