COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

29 април 2006

Пак почивни дни :-))

Пак ни чакат 3 почивни дни :-). Напоследък много се радвам в подобни моменти, преди като че ли не беше точно така. Но нещо се чувствам толкова уморена и както винаги имам толкова интересни неща, които да правя и за тях никога не ми остава време. Нямам конктретни планове за уикенда, макар да знам, че в недяля вечер ще ходя отново в Backstage да гледам група "Те", както направих на именния си ден. Но тогава вече няма да бързам да се прибера, защото в понеделник ще се наспя. Така, че ще си полудея с компанията без да се притеснявам за часа. Довечера пък може да отида до един ретро бар в Лозенец, който се отвори преди няколко дни. Те са ни клиенти и бяхме поканени на окриването, но тогава реших да ходя на кино и не можах да присъствам. Друго какво...утре моя приятелка има рожден ден, а след седмица се омъжва. Така, че след малко отивам да купувам подарък. Иначе ще си почина, ще се видя с едни приятелки, за които също никога не ми остава време, може да отида до Пловдив, но всъщност едва ли ще стигна до там. Трябва да отдъхна добре, имах тежка седмица, защото търсим ново помещение за офиса, ще се местим и голямо обикаляне беше докато харесаме. Сега имаме няколко идеи за мястото, но не сме избрали категорично. Другата седмица може да видя още няколко помещения и да се подготвим за местене. Вчера малко се и поразстроих, защото изследванията ми са лоши и много се притеснявам. Пак другата седмица ще трябва да ходя и на нови изследвания и изобщо ще ми бъде доста натоварено.
Но все пак днес е първия от трите почивни дни и съм щастлива, затова се усмихвам :-))))