COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

10 април 2006

В отпуск цяла седмица

Диагнозата - недоизлекувана остро вирусна инфекция (която успешно си влачих цяла седмица) с възпалени сливици в следствие, на коeто всъщност получих тези екземи по лицето (които бих казала, че са повече от ужасни, за първи път ми се случва и се чувствам отвратително). А кракът - възпалени лимфни възли причината, за което ще бъде изяснена утре след крайния резултат от изследванията, които днес ми правиха.
Няма да разказвам колко кабинета обиколих днес, как сутринта събрах границите на кръвното ми и едва се движех и разни подобни неприятни истории.
Най - интересното от всичко е, че нямам вече температура, че през по - голямата част от времето се чувствам добре, но от време ми прималява, прилошава и губя сили, но ще се оправя. Сега пия антобиотик, от утре ще пия витамини и се надявам бързо да се възстановя.