COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

18 март 2008

Въоръжена и опасна



Вчера ходихме да стреляме с Любо в един много хубав комплекс в Стрелбище - The Gym се казва. Доста се изумих от мястото. Голяма постройка с ужасно голям фитнес, зала за масажи, джакузи, маникюр, козметик и стрелбище. Или поне аз това видях. Може и да съм пропуснала нещо :-)
Изстреляхме 70 патрона и доволни си тръгнахме. Той е много точен, а аз от 10 патрона оцелвам 7,8 в мишената. Но като за жена е добре, само че не мога да си зареждам пистолета. Много силно и рязко трябва да дръпна, а аз нямам толкова сила. Любо ме бъзика, че докато заредя ще убият някого или мен съответно :).







2 Comments:

  • At 19 март, 2008, Anonymous Анонимен said…

    Като видях снимката и заглавието помислих че си си купила пистолет ;-)

     
  • At 19 март, 2008, Blogger Flower-che said…

    Ха ха, е чак до там още не съм я докарала. Останали са ми още няколко надежди, че ще си намеря калашника, който си търся - за по - сигурно :-)))))

     

Публикуване на коментар

<< Home