COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

11 януари 2008

Разни

Как мислиш почна годината?
На 1-ви януари си купих самолетни билети за европейското в Австрия. Към днешна дата вече купих още един билет, а утре предстои да купя още 2 за други двама души. И стана то пътешествието. Много интересни неща очаквам да се случат близките месеци.
Иначе си казах, че тая година няма да се оставям на течението относно настроението и за сега горе долу успявам, макар и трудно.
Има проблеми в работата, хубаво има ги, но излезна ли от работа - друг човек. Проблемите в работата. Та те едва ли ще имат край някой ден.
Много се изтормозих миналата седмица с тия изпити през уикендите. Не бях учила изобщо и затова прекарах 3 безсънни почти нощи, което отдавна не ми се беше случвало. Обаче в неделя се понаспах. Утре имам последен за момента изпит. После отивамда си купя яке за ските, после на маникюр, прибирам се спинкам няколко часа, защото ще съм уморена и после се качвам на Витоша на нощна със ските.
ООооо имам да се хваля, реших си проблема с колата. Горе долу вече имам кола, в пълно владение ще влезна съвзем скоро или поне на мен ми се вижда скоро. Така, че като че ли тази година почна добре, пу, пууу.
Айде лека за днес, че задремвам!