COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

04 декември 2007

Done

Свърши отпуската. Едва ли очакваш от мен да чуеш, че съм си починала, тъй като това никога не се случва.
Мина първия изпит от тази сесия, за първи път бих казала, че се справих доста добре (надявам се!). Резултатите ще ги видим през февруари чак.
В събота след изпита какво да правя, къде да ходя, в къщи сама, не ми се прибира, не знам и къде и с кой да отида. Съвсем случайно няколко часа по - късно се оказах на Мальовица. И тази зима видях сняг! После до Боровец. Пътувахме си, слушайки висока музика, просто нямахме нужда дори да говорим. Човек би казал "Егаси хармонията"! Ама не. Изкарах си много добре де. Не бях излизала от София дълго време.