COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

02 януари 2008

За много години :)

2008 е високосна!
Един ден повече успехи.
един ден повече късмет.
Усмивки повече от всеки,
победи повече за теб.
Да е здрава мирна и щастлива!

Загубих се напоследък, но и аз имам своите моменти, в които не ми е до писане.
Важното е, че пак съм тук :))
Как изкарах празниците ли? С две думи - както никога!
В къщи, спах, спах, по цял ден, наспах се за доста месеци назад (в които сънят все не ми стигаше и все се оплаквах). Не съм мърдала почти никъде, почти не съм си и събличала пижамата.
Имам ново хоби :) - ски. На връх бъдни вечер, на 24-ти отидох и си купих ски. Много съм щастлива. На другия ден си купих и екип. И сега се уча. Ходих вече два пъти на Витоша и веднъж пак там на нощно каране. Много хубаво. Напреднах доста, но признавам първия ден щях да свалям ските. Те все едно не бяха с мен. Спусках се и се чудех как пак се изхвърлих с купуване на ски и сто още други глупости без да знам ще ми хареса ли, ще ги науча ли най - сетне тия ски или не. И на 25-ти къде мислиш бях, на Коледа се качих горе и карах. Първия ми ден. То всъщност каране е силно казано, защото повече падах от колкото ставах. Мисля, че си навехнах пръста на ръката и вече доста дни ме боли. Страх ме е да отида на лекар, защото последния път преди около 4 години се прибрах с подут глезен от море, няколко дни по - късно отидох за една снимка и евентуално някой друг съвет от лекар и излезнах от Пирогов с гипсиран крак и сега много ме е страх. После на 26-ти нямаше какво да правя и се качих сама на Витоша, за да упражня наученото от предишния ден. И вече си карам, не падам и много се кефя.
Нова година също я посрещнах в къщи. Даже в 12 вече дремех. Отново цял ден не станах от леглото. Никакво настроение, никакво желание за нищо.
Обаче днес все едно съм друг човек. Отидох на работа, имах годишна ревизия и може би се разсеях. Преди малко си говорих с една приятелка, обадих й се да й се извиня, защото не й отговорих на смс-а за Нова година и в разговора й споделих, че ако тази година ми бъде щастлива и по - добра от предните 3,4, следващата Нова година ще я карам пак по същия начин - спейки в къщи. Щом не става с голяма пиршество, както всяка година, ще пробвам мирно и кротко. Все пак един ден е, все ще го прежаля, а после ще пирувам цяла година :)
И така.
Тази нощ се събудих в около 4.40 през ноща, защото вече се бях наспала и се чудих какво да правя, смятай колко съм се наспала :-)

1 Comments:

  • At 03 януари, 2008, Anonymous Анонимен said…

    За много години Цветенце!
    Благодаря ти за милите пожелания в блога. Пожелавам ти на теб и новата година да е по ползотворна във всяко едно отношение.
    Моето мнение е че си прекарала едни уникални в много отношения празници и много хора мога да ти завиждат...
    Поздрави!

     

Публикуване на коментар

<< Home