COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

07 декември 2007

Week-end

Въпреки всичките проблеми, имах доста интересна седмица.
Толкова много не бях работила имам чувството от години. След тази седмица се чудя изобщо, аз до сега работила ли съм или съм си почивала. Макар, че съм си доста съвестна и че и до сега съм полагала доста усилия, но като тези 5 дни други отдавна не съм имала.
Интересното беше, че при мен от една страна може да се каже, че живота ми е доста разнообразен, не само в личен план, но и в служебен. Но тези 5 дни всичко ми се видя абсолютно еднакво. Дните протичаха стереотипно. Спях по най-много 7ч., била съм на работа всеки ден плътно от 9 до 19.15. После около още час и половина още път на връщане и ставаха почти 12. Отидох на тренировка само един път, мисля във вторник. Другите дни не бях в състояние. Не съм се видяла с абсолютно никой! Не съм погледнала абсолютно нищо друго. Вечер се прибирах, хвърлях си дрехите на едното легло, душ и си лягах на другото. Сутрин ставах, маршрутка, единия ден, мисля в понеделник ми прилоша. Тогава даже станах в 6, защото след почивката миналата седмица ми се беше насъбрала доста работа. Просто всеки ден едно и също. Снощи си легнах още в 10, вече бях на ръба на превъртането, даже плаках преди да легна, много ми се насъбра нещо. Сега си дадох сметка какво значи "сиво ежедневие". До сега дните, които са ми се виждали "сиви" направо са били розови, за сравнение със всеки ден от тази седмица.
И така, уикенда мисля да уча за изпитите другата седмица (а те са тъкмо 2бр.), да се видя с моите приятели от Австрия, които са си в Бг за няколко дни, а до колкото преди малко разбрах има и някаква вероятност да замина за една вечер малко извън София, но не знам, май по-скоро не ми се пътува, ако отида пак нищо няма да мога да свърша, ще се прибера в неделя уморена, а понеделник пак влизам във въртележката.