COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

13 февруари 2007

Student again :-)

От днес съм горд студент по Бизнес администрация в НБУ.
И съм много щастлива. Така ще имам икономическо образование и техническото, което отдавна завърших. Макар, че ако вчера ме беше питал бях много ядосана за 5-те часа , които прекарах без да свърша нищо в университета. И цял ден цял свят ми беше крив и сив...
Но днес отново съм усмихната и щастлива :-)
От други ден на нова работа.
Както един познат снощи каза "ти като решиш да правиш промени, хич не се бъзикаш!" и е доста прав. Но прекалено дълго време стоях на едно място, така че това раздвижване отдавна трябваше да се случи.