COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

14 февруари 2007

Много шум за ....

Нека подкрепим инициативата, защото всеки ден от 3 дни на сам улиците на София са блокирани от някакви протести. Разбирам, че случаите наистина са нелепи и всеки от тях заслужава внимание и разрешение. Не, че не съм съпричастна със съдбата на убития таксиметров шофьор. Но дайте сега да спрем да работим и да се движим? И защо не се събрахме целия народ, когато умряха децата пред Индиго, защо българските медиците са още в Либия, какво стана със загиналите хора в гр. Бяла? Нека гледаме на проблемите от по - глобален характер. Ми аз да не би да съм защитена, когато се движа по улиците вечер в тъмното? А знаете ли колко ме е страх да се прибирам вечер самичка в блока ми, в който се случиха толкова много неща? А да сте ме чули да протестирам?
Другото е казано по - долу... (кликнете на картинката, за да я видите в по - голям формат да можете да прочетете текста).