COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

03 ноември 2006

Сънищата

Понякога сънувам толкова много, всяка вечер, всеки ден, много дълго. Обаче имам и периоди, в които нищо не сънувам. Наскоро нищо не бях сънувала. Но вчера си легнах малко афектирана, оставих компютъра още час да плейва едни парчета, макар че обикновенно заспивам още на края на първото. Да, ама не! Задремах за 5 мин, събудих се, после пак се унесох пак се събудих, накрая мина и времето, загаси се първо уредбата, после компютъра, а аз, още будна. И това е нещо, което рядко ми се случва вече, защото както легна така заспивам от умора. С този испански съм по повече от 12 час на крак всеки работен ден и вечер като легна нямам време да си помисля за нищо освен, че трябва да спя бързо. Най - накрая снощи заспах, при все това, че си позволих да си легна и 40 мин. по - късно от обичайното ми време за лягане. Та заспах май към около 2ч. в не до там добро настроение. Днес се събудих късно и леко замислена, бях сънувала сън. Странен сън. Всъщност то май всеки сън си е малко или много странен до някъде. Или поне мойте. Въпросът е, че отдавна бях спряла да сънувам тези хора, но вчера заспах с едни мисли, които, като че ли предизвикаха съня ми.
Странното беше, че обстановката в съня беше смесица от обстановката в България и Америка. Бях в един висок, типично български блок. Отидох при едни познати да кажем. Те живееха на 16-тия етаж. Мъжа се учуди да ме види там, предвид че жена му също беше там. Странното беше и нейното мило отношение към мен. Предлагаше ми да пия нещо, питаше ме дали вече не съм в Австрия (тук беше по - логично да ме пита нещо за Холандия ама както и да е), ходеше около мен такава...Беше по - висока от мен, със светло кестенява коса (което в дейтвителност също не е така), вързана на опашка отзад, имаше някакси измъчен вид, примирена с нещата, в които вече се беше убедила. Странното беше, че имах връзка с мъжа й пък тя някак си така смирено го приемаше. И най - хубавото беше, че излезнах на балкона, беше ме страх да погледна от 16-тия етаж, но когато го направих какво да видя. Типично в Американски стил долу пред блока имаше два огромни басейна (е, нищо, че за сега пред жилищен блок в Америка съм виждала само по един басейн де, ама друг въпрос, а басейна се появява в съня ми вероятно, защото онзи ден почнах да ходя и на плуване, а не бях плувала отдавна). Та басеините бяха просто страхотни, с олимпийски размери, кристално чисти. Беше вечер, беше в началото на зимата, тъмно и един човек плуваше :-) (ще трябва да не е бил добре човека ;-)). Облегнах се на перваза на балкона и гледах дълго и замечтано, мислех си колко хубаво би било и аз да си имам такъв басейн пред блока (макар да се сещам на какво ще прилича). Нито ще губя време в път към плувния басейн, ще си плувам, когато си пожелая, даже и пари няма да давам. Седях си подпряня, после на балкона излезнаха той ... и тя и дълго си говорехме. Разговора беше тъжен, макар че някой бяха малко по - щастливи, че се виждаха :-). Те дори имаха коте (колко реално само!). После влезнах вътре в кухнята и й галих ушетата подпряна на стената, а тя мъркаше сладко, сладко...и повече нищо не помня, защото едвам станах тази сутрин, даже станах по - късно, просто изобщо не можех да се събудя и не исках да го правя, исках да продължа да сънувам да видя какво щеше да се случи след това. Обстановката беше толкова странна, всеки беше сравнително тих, говореше се тихо и спокойно, без нерви без викове.
:-) толкова пъти съм искала да знам значението на съня си (но не вярвам на съновници и други такива неща) след като съм сънувала нещо интересно, защото наистина имам периоди, в които сънувам толкова много!