COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 ноември 2006

Шеф и кройка :-)

или как обърнах офиса на шевно ателие като едно време в час по трудово :-)

Лудата ми глава май - вече място не си намира и се чуди каква щуротия да измисли. И след като от миналата седмица си имам нарисувано цветенце (с боя за текстил) на едни дънки дето си купих от Холандия (благодаря Мими!) тази седмица креативността продължава. Този път реших тотално да прекроя едни дънки, които и без това не нося и от дълги ги направих с дължина над коляното. Исках да ги направя с някакви бродерии, някакви разръфани истории и не знам още какво. Като почнах нямах точната представа какво точно ще правя. Идеите идваха в процеса на работа. И вчера бях обърнала офиса на шивашко ателие :-), защото освен дънките си правя и пола от едни зелени дънки. В крайна сметка до сега съм на етап - една четирилистна детелина (която направих от зелените дънки като изрязах 4 сърчица и ги съединих), доста разръфани парченца (тук и там, отпред и отзад на джобчетата), драсканиците (които се правят с най - обикновенни тигели) и най - готиното е......:-) чудех се какъв надпис мога да си направя и реших, че това е чудесен начин за ходеща реклама по софийските улици, ха ха :-))). До сега седейки на бюрото изрязвах буквички и скалъпих това:



Докато се чудех какво да напиша имах разни предложения. Да, Тони за теб говоря :-). Ще разгледам предложението ти да рекламирам твоя блог и не забравяй, че се споразумяхме за определена сума всеки ден, когато изляза с тези дънки. Но вие не се притеснявайте има още свободни рекламни карета така, че не се бийте, а изпращайте проекти на мейла ми :-)). Прилагам и снимка на дънките, за да добиете представа къде може да бъде разположена вашата реклама. Цени ... цените са различни и по договорка, естествено за първа страница най - трудно (но не невъзможно) може да се вредите :-), тъй като ще ми бъде трудно да се движа назад, хе хе:-))





Естествено нищо още не е в завършен вид де, още се чудя какво друго да направя. Ако имате идеи, моля споделете ги ;-) Когато поличката ми стане готова ще ви се похваля. Добре, че мама едно време ме е научила да шия на машина и все още не съм забравила!

2 Comments:

  • At 01 ноември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ахааа, значи си приела моето предложение за нестандартна реклама! Цената е 2 лева на излизане, засега. Ако раздаваш листовки с URL на блога ми, тогава автоматично става 4 лв. Ок ли е това бизнес предложение? Това може да стане и разработена продуктова гама. С други блогъри можем да обменяме офлайн линкове - например ти носиш дънките с моя блог, аз нося тениска с твоя, Мъро носи кецове с нашите два. Следващите модели, които трябва да направиш са "Behind blue eyes. Behind my T-shirt", както и задълже тениска "Тони - сърчице - Ени", тук адрес на блог няма, но и не е задължително, надписът е достатъчно информативен.

     
  • At 01 ноември, 2006, Blogger Flower-che said…

    А то не е ли нестандартна реклама? 2 лв. само, за да излезна с дънките ми, на които ще пише твоя блог? И за какво да разнасям листовки като самата аз ще съм рекламата? Ъпсурд човече, ти в кой век живееш? ;-). Аз ще трябва да не си пера дънките зимно време, защото ще ми отнеме много време за съхнене, време през което ще губя пари все пак :-) ха ха.

     

Публикуване на коментар

<< Home