COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

27 октомври 2006

Разгеле, телевизия в нета!

Днес от форума на all.bg се докопах до едни линкчета, които ме занимаваха следобяда. А именно http://www.bgtelevizia.com/ и http://www.neterra.tv/bg/.
Вече е 16.21 и още се чудя как мина тоя петък. Цял ден се разправях с едно объркано предизвестие за спиране на тока в офиса, после с водомерите, след това лаф с един стар познат, после ми рисуваха цветенце на дънките с боя за текстил (много яко се получи, ще снимам и покажа) и ей го на стана следобяд.
Сега гледкам телевизийка. Готино си е, чак не ми се вярва как е възможно. Добра е връзката към първия линк, даже предполагам, че в къщи ще е по - добра, но там си имам телевизор така, че какво от това. Нямах време да разгледам много втория линк, но колежката в момента гледа някакво предаване и като слушам добре е. Тук обаче трябва регистрация при това с валиден мейл за препоръчване. Но там май повечето неща са на запис. Е, все пак е нещо хубаво за всички тези, които си нямаме телевизия в офиса :-)
Enjoy!