COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 октомври 2006

3D в IMax

Ееее, седмицата вчера започна чудесно. Искам всяка да е така :-). Всъщност май е продължение на неделята. В 2.30 посред обяд отидохме с колегата на кино в Мол-а на Стамболийски. Чудно или не все още не бях пробвала новото 3Д кино. А на 13 октомври имало премиера на първия 3Д анимационен филм - Киберсвят, представен от Интел. Е, потрудили са се доста хората. Доста ефекти, доста обекти, много движение, срещи с елементи от реалния свят. Това, което не ми хареса обаче е, че филмчето, което продължи около 50мин. нямаше почти никакъв сюжет. Просто си гледаш някакви ефекти, дребни случки и се кефиш. Макар, че и 3Д киното в Бг е различно само по себе си. Не знам, но аз като бях в Америка ходих на 3Д кино, ами там дори седалката се местеше, помня, че бяхме вързани с нещо като въжета за седалките да не паднеш от вибраците и отклоненията в ляво и дясно. Та си беше цяла забава. Но ще си позволя да ви дам един съвет. Ако ходите на 3Д никога не сядайте на петия ред. Ужасно е. Чудех се след това защо ме заболя така зверски главата. 3Д-то по принцип е технология, която приближава обектите до теб, но ако седиш много напред близостта на екрана чак ти пречи. Все едно си залепил нос на екрана на домашния си телевизор и просто нищо не можеш да видиш. Да не говорим, че получих изкривяване на врата, защото 3Д филма се излъчва на целия екран (висок колкото 8 етажна сграда) по ширина и дължина. Е, трудно е да застанеш на една крачка пред входа на един 8 етажен блок и като погледнеш на горе да видиш последния етаж, нали?:-)
Иначе имаше интересни лафове за компютърни маняци, като например "да изтребиш бъговете" ... в лицето на едни човечета. Но по време на филма се чудех пък какво детско има в този филм, тия букви дето течаха почти през цялото време на екрана имитирайки 01010101 дали ще ги разбере дете в 5 клас например? Да не говорим, че една от песните беше на Пет Шоп Бойс, а децата едва ли са и чували за това явление:-). Да не ви разказвам, че на моменти има и лека доза агресия, а много често напоследък се говори за агресията в днешните детски филмчета. Общо взето като техническо изпълнение филмчето е добро и си заслужава човек да го види, защото е нещо ново, само да не обръща внимание на липсата на сюжет :-).