COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

20 октомври 2006

Гости

Снощи Гери от Пловдив беше в София по работа и остана на гости, та вечерта се събрахме бандата и излезнахме. Прекарахме доста гот, не се бяхме виждали отдавна, мисля че някъде от кръщенето. В 23ч. в четвъртък в София се оказа почти невъзможно да намериш някое заведение, което да работи след 12ч., където да можеш да пийнеш нещо (защото преди това всички вечеряхме в Иво), но така, че да можеш да си чуеш приказката, тоест да е сравнително тихо. Обиколихме целия Студентски град, Мусагеница, центъра и не помня още колко квартали и най - накрая дойдохме в Снейк в Люлин. Денонощните заведения, като че ли са на привършване (изключвам барове и дискотеки). До този извод стигнах след като проучих работното време на доста заведения из нощна София. От 22.15 до 00.00ч. буквално обикаляхме София с надеждата да намерим поне едно място, където можем да седнем и да не ни вдигнат в 12. Малко преди Снейк имаше предложение да седнем на някоя бензиностанция или на денонощния Мак Доналдс на НДК или дори да си вземем от някъде нещо за пиене и да си седим в колата. Трябва да ви споделя, че съм доста разочарована от снощната ситуация. Но това е положението или отиваш да хапнеш някъде или директно се мушкаш в някое нощно завдение, по лек вариант просто да пийнеш някъде нещо повярвай ми няма! Или поне няма да е тихо, нещо на което снощи всички много държахме, защото бяхме излезнали да се видим и без туй толкова рядко се случва вече. В крайна сметка както винаги се отвориха едни вечни теми, чуха се нови мнения...поспорихме за това и онова, посмяхме се, някой през това време предремаха (и аз бях в това число, по едно време се унасях жестоко, защото бях много уморена). Прибрахме се към 3 и нещо, в 3.30 вече бяхме в хоризонтално положение, но поне до 4.30 си дрънкахме, така че не ме питай в колко часа отидох днес на работа и как гледах цял ден :-). Но все няма по - хубаво нещо от добрите приятели!