COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 август 2006

Щрак и пак на море :-)

Не се пули. Да, пак! :-))
Утре дано да успея да си тръгна мъничко по - рано от работа и се изстрелвам директно в Мания в Слънчев бряг. Тази година още не съм ходила там. Миналата бях за първи път, защото то колко ли приказки заслужени и незаслужени се изговориха и не можех да пропусна.
По този повод се замислих дали да не си направя един дежурен сак с най - необходимите неща. Какво всеки уикенд го стягам и после разопаковам. И без туй не се спирам. Дали зима, дали лято аз все съм на някъде. А вече имам програма и за следващите два уикенда. Но приемам оферти, де. Особено за море, всичко отлагам! Ох, би било още по - хубаво да имаш някой до себе си, с който да споделяш всички тези хубави мигове, ноооо това е друга тема, която си обещах да не засягам толкова често вече тук, че станах банална, като че ли.
Айде утре може да драсна някой ред ако съм на кеф и имам време и идеи за какво да пиша :-). Инак до понеделник когато ще разправям как е било. И да слушкаш, ей :-P.

6 Comments:

  • At 25 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Пак ли?!?!
    Нямаш спирка, значи.
    Приятно ти изкарване, чакаме снимков и разказвателен мат'риал. :)

     
  • At 27 август, 2006, Blogger Flower-che said…

    Язък, че това го прочетох чак след като току що влизам. Но благодаря ти, изкарах СТРАХОТНО! И имам наистина много снимки ;-), но тях ще ги получих знаеш как :-P

     
  • At 31 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    според мен, снимките трябва да се дават само срещу някакъв вид компенсация. някои от тях са твърде готини за да са for free...

     
  • At 01 септември, 2006, Blogger Flower-che said…

    Охоо мерси!
    Ами ето, ти например, попита ли ме преди да ги видиш? Май до компенсацията опираме
    ;-)

     
  • At 01 септември, 2006, Anonymous Анонимен said…

    не естествено,
    но се смятам щастлив затова че познавам личност като теб :-P

     
  • At 03 септември, 2006, Blogger Flower-che said…

    И аз!!!:-)

     

Публикуване на коментар

<< Home