COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 август 2006

Еееее, не!

не се издържа, казвам ти! Времето ли, какво, не знам ама ужасно ми е топло и мързела ме е хванал и ми се спи ииии ... изобщо не може да се работи така!
Тази сутрин ужким се наспах, отидох свежа на работа и даже денят ми тръгна доста добре. Работеше ми се, свърших малко работа, която и без туй отдавна чакаше. Обаче стана към 4 следобяд и като почнах да се прозявам, да ми мисли главата глупости, край няма. Накрая си тръгнах.
Тази вечер обаче имаше и мечти и коктейли :-), з аразлика от предишните две вечери, в които си останах само с мечтите :-)).
Сега се връщам от Адреналин :-). Пийнах едно коктейлче, слушах някои хитове от моренцето и си тръгнах.
Но така ми се спиии :-О