COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 август 2006

Какво ще хапвам днес?

е въпросът, който си задавам всеки ден по обяд. От както си сменихме офиса (то и в стария положението беше същото де) продължавам всеки ден да се чудя какво да ям. Понеже правим софтуер за заведения и ги обикаляме по цял ден, обикновенно хапваме так, където се намираме когато огладнеем. Но има и мъртви периоди, има и дни, в които колежката е в отпуск и аз трябва да седя в офиса или просто имам работа тук в офиса и като наближи времето да се обядва изпадам в ужас. Това е така защото:
1. Не обичам да ям сандвичи.
2. Не си падам и по онези евтините столчета (понеже до нас е ХЕИ и там има някакво ресторантче, което прилича по - скоро на студетски стол), където често след това си навличаш стомашни болки.
3. Новопостроената Била на ул. Опълченска близко до кръстовището в Ботев също е съвсем на близо, но каквото и да си взема трябва да го режа, да го правя... Нищо против, но нямам условия.
И както евентуално вече се досещате по описанието по - горе става въпрос за офис намиращ се в широкия център. Какво ли остава за по - крайните квартали? Тук до нас точно единственото, което има е едно доста изстрадало кафе, което често се чудя как още не са го затворили. То асортимента му е толкова беден, че има вероятност аз в офиса да мога да ти предложа повече неща. И с това темата се изчерпва. Малко по - надалече се намира и някакъв магазин за хранителни стоки, ама от там какво да си купи човек освен развалени кремвирши или прокиснала снежанка?
Не знам дали естеството на работа така ме е научило, защото аз май винаги съм си обичала салатки, супички. Напоследък се научих да хапвам и по нещо готвено. Е, какво ще кажеш? Нищо от тези неща не може да бъде намерено в Била или магазина за хранителни стоки.
И по този повод гордо и щастливо мога да заява, че на 5 мин. от офиса преди четири дни ми показаха страхотно ресторантче. Обстановката е много добра, чистичко, спретнато със срамежлив, но все пак добър сервитьор. Готвят чудесно, има богато меню и сега всеки обяд с радост си помислям "ммм...какво ли ще има днес за обяд?" :-))
Хапването винаги ми е било голям проблем. Може би защото ям прекалено здравословно. Не, защото така е полезно, аз просто винаги това съм обичала.
Ето и една снимка да си представите обстановката макар, че от всичко най - интересен ми се вижда покрива :-) :