COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

24 август 2006

Готина страничка

е www.di.fm - страхотни радио станцийки. Едно време ми я препоръчаха и дълго време в офиса го бях ударила на транс. Изобщо има богат избор. След това не помня май си сменихме доставчиха, връзката беше много зле и постоянно прекъсваше и аз спрях да слушам. Съответно бях забравила дори адреса на този сайт. Днес попаднах на него в дата.бг докато си търсех едно известно хаус парче и се присетих. Сега слушам така нашумялия напоследък стил lounge и много се кефя.
Между другото като чуя lounge и се сещам за Австрия. Като бях там за Нова година още първия ден след пристигането ми ходихме на едно много яко парти по случай новия апартамент на един българин, който между другото познавах от Бг, но той не знаеше, че съм там, та го изненадах. Цяла вечер слушахме само такава музика. Тя сама по себе си е доста отвеяна, бавна, мелодична, спокойна и малко странна като, че ли. Но на мен ми допадна. Едва ли става за танцуване, но както се казва зависи от броя на чашките :-). Една девойка беше домъкнала някакви много фенски дискове и тогава я попитах що за стил е това? Аз определено не го бях чувала. Може и да съм изостанала, знам ли? Но помня, че много улисана слушах как ми разказваше, че из Виена почнали да правят много заведения в стил lounge. В повечето случаи като, че ли дизайна е в бяло. С едни огромни, ниски, широки кресла, където буквално можеш да си легнеш с ниски масички покрай тях, с едни разперени перденца пак в бяло и готина музичка. Подобни заведения из Виена тогава точно си проправяха път. И аз съм луда фенка на подобни обстановки.
А тази година точно последния ден преди да изляза отпуска бях отишла до едни наши доставчици да взема някакви видео карти. Стана лаф, казах им, че излизам отпуск и ще ходя и до Варна. Та един ми обясняваше за някакво много нашумяло заведение във Варна. Изобщо и не чух обяснението му или по - скоро чух, но не можах да разбера много много къде е. Първия ден познат от Варна ме разходи из града и показа някой интересни местенца. Даже стреляхме с лък, беше супер забавно и се оказа, че ми се отдава. Така че пазете се мъже ;-)! "A Lounge" беше мисля, че последното място, на което се спряхме. Последното заведение на плажа след летния комикс движейки се по морската алея. Бях много озадачена, защото наистина се доближава до австрийския си вариант. Ако отидеш във Варна не пропускай да го посетиш. Заслужава си! В един от последните дни тъкмо се чудех какво да правя и срещнах колежката от същата онази фирма, в която ми препоръчваха някакво варненско заведение. Е, оказа се същото :-))