COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

23 август 2006

Размекнато :-)

точно в такова състояние съм сега. И особено като прочетох първия коментар от предишния си пост. Дали някой ме бъзикаше не разбрах, но може би защото ми е страшно жегаво и лигаво се смях от сърце, с глас и сълзи особено на заглавието "Looking for Love in wrong places". Но не това исках да е основното в този пост, де ;-).
Седим си в офиса днес, на един вентилатор, който едвам смогва. Снощи легнах в три и ужасно ми се спи. Разговор между мен и колежката:
аз: айде да дойдеш да ми приддържаш столчето докато дремна, че с тия колелца не мога да се застопоря и ще се изтупкам някъде.
тя: а до някъде да те занеса?
аз: да! До вкъщи! Айде деее столчето ми е на колелца само трябва да ме добуташ. От тук все направо, направо по Сливница имаш само един ляв завой. Но може да ме оставиш и на Орион.
тя: От там как ще стигнеш до вкъщи?
тук се намеси колегата пояснявайки, че могат да ме прикрепат към някой тролей. Ха ха ха

Като се замисля от утре тъкмо ще си имам безплатен превоз всяка сутрин до офиса и на връщане :-)

Но така не свърши комуникацията ни, защото от вчера говоря за едни коктейлчета от Лагуна с онези малки бананчета с формата и размерите на орехче. И така са ми се допилииии. Аз май още съм на морска вълна. И им предложих на колегите да се приберем да дремнем малко, за да съберем сили за коктейлите довечера. А колежката ме пита:
- ти на коктейли и мечти ли си тази вечер?
- не, така като гледам само с мечтите ще си остана! :-))

Ох, този задух вече ме изнервя. Жегата на никого не се отразява добре. Първо ми е едно зажмуцано, после заспало, горещо, лигаво, абе все едни такива нестандартни неща за мен! :-)))))))))