COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

23 август 2006

Нова шапчица :-))

Имам си ново заглавие. Ама нещо не ме кефи изключително много. Тази смяна е само временна, докато измисля нещо друго. Искам да е нещо мило, нещо нежно, че да ми отива :-) и същевременно кратко и най - вече оригинално. Ох, май станаха много изискванията :-(. Предложете ми нещо? Мозъка ми е изпразнен от идеи от жегата и след почивката. Офф, то май логиката е обратна - след почивка човек би трябвало да е зареден и пълен с идеи, ама кой е казал, че като съм била отпуска та съм си починала? :-)
Айде помогнете в избора на ново заглавийце, моля! Ще има награди за победителя (макар, че още не знам какви точно, но например на драго сърце и от мен да мине ще приема оферта за море или някаква друга разходка извън София) :-))

2 Comments:

  • At 23 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Varna Lovers Club
    Varna is for Lovers
    4aspik ;)
    Looking for Love in wrong places
    KISS (Keep It Simple, Silly)

     
  • At 23 август, 2006, Anonymous Анонимен said…

    In the garden
    Животът на едно цвете така, както то го вижда.

    Засега само това :)

     

Публикуване на коментар

<< Home