COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

21 август 2006

Понеделник - 1-ви ден

Първи ден от работната седмица, след дву-седмична отпуска, ужас. Нямаше работа и интернет нямаше, и снимките ми бяха в къщи, само музиката си бях пренесла в офиса. Единственото нещо, което ми напомняше за морето днес. И жегата! Колежката е отпуска от днес и в офиса няма никой, егаси скуката :-(.
Днес беше първи ден и за моята любима тренировка по тае бо. И сега тъкмо се прибирам. Не ми се ядеше по принцип, а и мразя да ям вечер, но страшно трудно устоявам на печени чушки. Затова си позволи да си направя една малка салата от 1 домат, червен лук (любим!), печени чушки и сиренцееее.
Ох, като кажа сиренце и се сещам други разни неща :-(
Все пак да видим как ще прдължи седмицата пък ако ли не се връщам на мореееее :-)))