COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

08 юли 2006

Джетът - новата ми лятна страст!

Пак бях на язовир Искър днес, но този път и аз участвах активно в карането :-)
Когато миналия път писах, че съм ходила на Искър с джета не знам дали споменах, че тогава не карах. Само гледах - сухи тренировки, защото джета имаше проблеми и трябваше някой мъж да изпробва, дали всичко е ок. Все пак нямаше как аз да го направя, тъй като джет съм карала само 1 път - миналата година на морето и то онези там може всеки да ги кара. Беше супер да летиш по водата, няма такова изживяване! Несъмнено, това е новото ми забавление за лятото, по което лудо се увличам. За сега само ските през зимата ми се опъват малко, но не съм се заинатила. Иначе Калин ми обясняваше още миналия път когато ходихме колко трудно се карал този джет. Тогава и той се качваше за втори път, защото си взе джета през зимата и това е първи сезон. Но оттогава кара още няколко пъти и днес беше видимо доста по - сигурен и доста по - бързо се вдигаше прав. Това, което аз не се и опитах да направя. Другия път! Днес овладявах техниките на тръгване, качване в движение, после качване на самия джет на колена, ляв, десен завой. Е, язък не можах да падна ;-). Особеното тук е, че в началото като тръгваш ти просто се отпускаш джета да те тегли, подпирайки се на лакти. Единственото, което се изисква от теб е да контролираш с кормилото клатушкането в ляво и дясно и да даваш газ, за да може джета да те изтегли, да набере скорост и ти да се покатериш и да стъпиш на колена. Не е толкова трудно. Но скоростта е бърза, водата оказва своето съпротивление, да не говорим, че жилото на газта е малко твърдо и сега ме боли палеца на дясната ръка, цялата ръка и десния крак. Имам някаква луда мускулна треска. Доста си е натоварващо и през цялото време мускулите са ти стегнати, трябва да държиш здраво кормилото, за да не ти избяга джета нейде из водата. А и си правих разни изпълнения във водата, въртях се дълго време в кръг, форсирах и така...:-). но ще ми мине и ще остане само хубавия спомен. Много яко изживяване!!!. Сега отново заредена с енергия ;-).
Иначе на язовира беше пълно в хора. Аз миналия път бях през седмицата и беше почти празни. Днес имаше много млади хора, семейства, баби, дядовци, дечица. Всеки се забавляваше кой както му харесва. Имаше много опънати палатки, лодки, скари за мезета, бири и какво ли още не. Не мога да повярвам колко хора се събират там, бяха си запалили огън, с две думи там кипи живот, много е хубаво.
Ето и единствената снимка, която ми направиха. Само дето качеството и не е хубаво, но повярвайте сърцето ми биеше като никога!

2 Comments:

  • At 09 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Чудесно си си изкарала! Пък и снимката не е толкова важна, ти си успяла с думи да заснемеш и обрисуваш така добре нещата, че ме пренесе на язовира и дори успях за малко да стана част от вълнуващото преживяване :)
    Поздрави! :)

     
  • At 09 юли, 2006, Blogger Flower-che said…

    Ти уби всичко детско в мен. Как снимката да не е важна!Та това ми е първа снимка на джет в движение ;-)

     

Публикуване на коментар

<< Home