COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

14 май 2006

Денят на труда

мина, но за някой той беше днес в неделя :-).

Вече имаме нов офис:


но се налага да направим освежителен ремонт.
Първия ден боядисахме стените в цвят праскова. На второ четене обаче реших стените да са жълти. Вярно е - на жените трудно се угажда, но може би, защото те са перфекционисти и искат да правят всичко по възможно най - добрия начин. Пък тази праскова беше толкова светла, все едно бяло. И се почна избор на подходящия тон (дано се виждат на снимката 3-те нюанса на жълтото):

някой дори бях в тон ;-):

По време на работния ден се запитахме защо ли са ни мъжете? Изкарваш си сам парите, правиш ремонт, сглобявах лампи, като и понятие си нямам от електричество (без успех вярно!), то какво остана...освен някои физически нужди :-). Но добре, че все пак мъжете ги беше хванала липсата, инак само щяха да дуднят, да пушат цигара след цигара, да се мотат и в крайна сметка да претупат работата., защото вечерта предаваха Формула 1 :-).
Затова пък често си почивахме:

и цял ден се радвах на надписа на тениската на колежката:

Не знам как на някой им издържаха нервите да боядисат това парно. Но добре, че има и такива хора:

а боядисването на тези стилажи беше моя задача:

Вярно, тръгнахме си от офиса след 21.30, но свършихме работа за три дни ;-P. Предстоят да пристигнат вратите и мебелите. Но за тях ще почакаме докато бъдат изработени.

1 Comments:

  • At 04 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Като каза, че ще боядисваш вкъщи стените и много ми се искаше да видя снимка на това :) И ето че попадам! :) Късмет... :)
    За разлика от другите момичета ти не си някоя фръцла, кефиш ме :)

     

Публикуване на коментар

<< Home