COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 май 2006

Някой като теб

Вчерашната нощ завърши с комедийката Някой като теб. Реших да гледам нещо по - леко, за да заспя с усмивка на лице и да спя спокойно. Развлекателно филмче само дето вече умирах за сън и го гледах само до половината, след което реших да го догледам днес. Интересна теория се засяга в филма - тази за новата крава :-)), ха ха , как ли звучи ако човек не е гледал филма. Е какво имаме - една влюбена жена, един мъж, който и предлага да живеят заедно, а после и казва, че и двата имат нужда от почивка и се връща при предишната си приятелка:
"Много малко неща в живота са по - тъжни...от това да гледаш някой как се отдалечава, след като те е оставил. Да гледаш как разстоянието между телата ви се увеличава, докато не остане нищо друго, освен празно пространство и тишина..."
Една типична мъжка реплика:
"Не давам обещания. Ако иска да ме сложи на белият кон, проблема си е нейн."
И отговорът на жената:
"...всички са правени от едно тесто..."
Ето и финалния успокояващ разговор между Джейн и съквартиранта й:
"-Някой ден пак ще го намериш. Обещавам ти.
-Виж ме, на нищо не приличам.
- Гледам те. И ти си красива. Красива си. Интелигентна си...и истинска. А Рей не е последния мъж, когото ще обичаш. Гарантирам ти, че не е!"
И накрая - осъзнаването:
"Мислех си, че бика е отишъл при Нова Крава, но тя беше Стара Крава. Какво съм си мислела? Сравнявах мъжете с животните. Което, да си го признаем, понякога са. Но понякога, не са. Понякога, като отвориш вратата на плевнята, или на болничната стая...или на спалнята...откриваш истината. Виждаш един мъж, който е до теб дори, когато изглеждаш по възможно най - лошия начин...дори да си подпухнала и да не приличаш на нищо...той ще е човека, който ще те погледне и ще ти каже...че Рей не е последния човек, когото ще обичаш."

Заради този човек си заслужава да живеем!

Ето и няколко факта от филма:
"РАДОСТ: Емоцията, предизвикана от възможноста, да притежаваш желанията на някого.
ВЪЗТОРГ: Изживяването, да бъдеш отнесен от емоция или сраст.
ЕКСТАЗ: Състоянието, да бъдеш неразумен и неконтролируем."

1 Comments:

  • At 03 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Колко неща си усетила от филма... Аз не съм го гледал, но ще го гледам, стана ми интересно. Но в същото време си го разказала така, че добих една добра представа за нещата в него - не като действие, а като емоции.
    Да..да откриеш човека до себе си е трудно, но вярвам, че е възможно. А доколо мъжете са животни...има мъже и мъже. Както има и жени и жени. Някои мъже са безотговорни, всъщност, повечето. Те не искат да поемат отговорност, още не съм разбрал защо ги е страх от това.
    Навремето и аз си мислех за едно момиче, че никога повече няма да обичам друга. Грешах. Любовта не пита разума. Тя както казват е сляпа.

     

Публикуване на коментар

<< Home