COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

05 май 2006

Не искам да разбирам вече!

Не искам да знам защо днес се прибираш късно,
дори и ако си излизал с колеги.
Не искам да знам защо днес нямаш настроение,
дори и ако в работата си имал проблеми.
Не искам да знам защо днес бързаш,
дори и ако е защото си уморен.
Не искам да знам защо днес не ми се обади,
дори и да си мислел да го направиш.
Не искам да знам защо не ми пишеш,
дори и ако пак работата е проблема.
Не искам да знам защо не ми честити празника,
дори и да не си могъл.
Не искам нищо да знам, не искам да слушам.
Омръзна ми вече все да разбирам.
А мен някой разбра ли ме?
Докога да разбирам?!
Докога да те слушам?!

5 Comments:

  • At 08 май, 2006, Anonymous Анонимен said…

    хей това е много готино, не искам, не мога и много ме боли

     
  • At 10 май, 2006, Blogger Flower-che said…

    Мерси, радвам се, че ти харесва. А ако знаеш как се роди - просто както си седях ми хрумна, написах го и го публикувах. Не е кой знае колко обмисляно ;-). Макар че това са мисли, които отдавна ми се въртят в главата.

     
  • At 12 май, 2006, Anonymous Анонимен said…

    сериозно ли? и другите ли стихотворения ги измисляш?!? аз си мислех че е гепано от някъде...
    ...твърде хубаво е за да е истина

     
  • At 13 май, 2006, Blogger Flower-che said…

    Това и "В просъница" аз съм ги измисляла. Не звучат толкова професионално, че да се учудваш, не ме будалкай ;-)

     
  • At 16 май, 2006, Anonymous Анонимен said…

    на мен ми звучат супер готино, като казвам нещо, обикновено го мисля. Освен това не ангажирам никой с мнението си...

     

Публикуване на коментар

<< Home