COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

01 май 2006

Филмов уикенд

Вчера гледах Първичен инстинкт 2. Не ми хареса особено. Може би първата част едно време да беше добра, но втората определено не е толкова завладяваща. Интересно е как една жена може да повлияе на мъжката психика все пак. Но Катрин Трамел (Шарън Стоун) вече далеч не е толкова красива и пленителна, въпреки това успява да оплете в мрежата си видния психиатър д-р Глас (Дейвид Мориси). Катрин е обвинена в една мистериозната смърт, доктора е нает, за да и направи психологически портрет. Следва поредица от убийства, но не до там впечатляващи поне за мен. Стандартни ситуаци :-).
Току що обаче гледах Когато непознат позвъни. И все още съм в стрес от трилъра, дори спокойно бих го нарекла ужас. Не гледайте този филм на тъмно, когато сте сами в цялата къща. Аз го гледах с една почивка породена от телефонно обаждане, но добре че спрях за мъничко. Като малка винаги изпитвах огромен ужас да оставам сама в къщи, когато майка ми и баща ми отиваха някъде на гости. Затова в повечето случаи тръгвах с тях. И до днес понеже често съм сама (да не кажа почти постоянно) се услушвам понякога ;-). Но нека се върнем на филма - хубава къща извън града, млада секси детегледачка, телефонът звъни, дрезгав глас казва в слушалката "провери ли децата?", и после пак, и пак, докато момичето се побърка от страх. Не знам защо обаче тази девойка търпя този тормоз през по - голямата част от филма, преди да се обади на полицията - типично, за да държи в напрежение :-). Естествено малко убийства, за да се внесе още по - голям страх. Само да кажа, че още след първия половин час си светнах нощната лампа и тя седя включена до края на филма. Интересно е филмчето, страхотно голяма къща, друго освен да умираш от страх в нея просто няма какво да правиш :-). Аууу колко гадно е да си детегледачка, вечер сама, да пазиш деца, след като сама не знаеш как да се опазиш (замислих се...). Ако ще и 5 аларми да имаш, който иска - се промъква. Малко типично за България :-(