COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

02 май 2006

Без настроение

Днес почти целия си ден изкарах във военна болница. Утре пак ще ходя. Тази глава и тези пристъпи са ужасни и не намаляват. Направих си ренген на шията, където се предполага, че имам някакви усложнения и това може да се отразява на главата. А в петък ще ме гледат на доплеров апарат. Но атмосферата както се предполага е ужасна все пак това е една от най - големите болници в страната.
Другото, което помрачава денят ми, е че поради несериозността на някой хора не намерихме офис и факта, че трябваше да освободим помещението в края на миналия месец, ни накара днес да се изнесем. И сега не работим. А седенето в къщи хич не ми се нрави. Освен това имам чувството, че си сменям работата с това пренасяне, напускаш мястото, където си работил 2 години и 2 месеца, разделяш се с колегите, които каквито и да са все пак си свикнал с тях. Знаеш къде е магазина, къде можеш да пиеш кафе, къде да обядваш, от вкъщи стигах до офиса за 15-20 мин с едно превозно средство, когато съм без колата. И всичко това ужасно ме разстойва. Не съм от хората, които обичат често да си сменят работата и макар, че по принцип лесно се нагаждам към нови места, хора и т.н. сега изобщо не се чувствам добре от този факт. Седмицата май не почна много добре :-(