COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

13 май 2006

Детска радост

През уикенда имах гости от Плевен. Те имат момченце и решихме да го заведем в София Ленд.

След като 6 дни прекарах на легло болна от ангина очевидно бях събрала доста енергия. През целия ден печеше силно слънце, което ми напомни, че лятото идва :-). По едно време се намирах излегнала на една пейчица, попрепичайки се като гущерче. Такова спокойствие ме беше налегнало този ден, че нищо не можеше да ме смути. Шляех се безцелно, без да ме интересува колко е часа и вечно да бързам за някъде, гледах безгрижните игри на децата и леко им завиждах :-(. Беше голяма навалица. Явно много семейства с малки деца бяха решили да използват хубавото време. Всъщност в България никога не съм се качвала на съораженията в София Ленд, защото не ми харесват. Няма нищо интересно и всичко е направено за много малки деца, не като в Америка, където дори бях виждала възрастни хора. Има само една въртележка, на която съм се качвала "Въртележката на Пипи", това са си едновремешните синджири, въртящи се в кръг :-). Е и днес не пропуснах. Играхме на боулинг

докато изчакаме лапето от детския кът и ми спечелиха карта за един атракцион. Естествено можете да се досетите кой избрах :-). И беше много хубаво изживяване. Докато гледах всички тези деца там, подлудени от емоция, тичащи непрекъснато напред назад, ухилени до ушите, ближещи сладоледите си, направо се вдетенявах. Прииска ми се да се възползвам от всички забавленията - моите любими блъскащи колички или пък виенското колело и много др. Но и днес сдържах емоциите и желанията си. Докога ли?
Имаше разбира се и такива, които не ми се искаше никога да опитвам. Едно ужасно нещо като това, въртящо се наистина във всички посоки.

Прекарахме около 4 часа там, след което разходката продължи с новопостроения мол - City Center Sofia, открит ден по - рано, на 12 май.

Невероятното количество балони вътре още повече повдигнаха духа ми.

Някой от тях бяха подредени така, че образуваха цветенца :-). Толкова красиво съчетани.

Имаше хиляди хора, сякаш народа беше излязъл да види новото събитие - открития съвсем на скоро европейски център. По стил, архитектура и мащабност той по нищо не отстъпваше на големите търговски сгради, които непрекъснато се строят в Европа. Модерния стил например вкючваше столчета от типа на:

или още по - интересните лампи от интериора на кафето, което е като предверие преди кино залите на 3-тия или 4-тия етаж мисля.

Иначе комплексът е разположен на 6 етажа (2 под земята и 4 надземни) върху 18 хил. кв. м с обща площ 44 хил. кв. м. На клиентите са на разположение охраняем подземен паркинг, банкови офиси, аптека, козметични салони, химическо чистене, фото студио и други услуги, наред с много специализирани търговски марки. Кинокомплексът „Синеплекс“ има шест кинозали. Търговски обекти в комплекса имат Техномаркет, както и редица ресторанти и кафета като Pastarito, Fancy, KFC, Haven cafe и Enjoy Cafe. Магазин има и варненската търговска верига Пикадили (която посетих, когато миналата година бях във Варна:-) ). Предвиден е и детски кът на 500 кв. м, където за децата ще се грижат професионални гледачки.

Имах чудесен съботен де :-). Пожелавам го на всеки!