COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

10 април 2006

Ах, тези сънища...

Тази нощ сънувах вълшебна приказка. Събудих се с толкова топли чувства. Безумно много ми се иска да беше истина. Прекарах известно време в леглото, просто лежейки замечтана. Но може би заради това животът е толкова интересен, понеже не винаги става това, което човек иска. А филмът съвсем скоро свърши и героите поеха в двете посоки. Или поне някой от тях ;-). Защото другите от време на време се сещат за тези думи:
...За кой ли път си обещавам от утре да не те познавам, да те изтрия от ума си, да те изгоня от съня си...за кой ли път си обещавам, а всъщност пак се заблуждавам...
Обичам да сънувам, всъщност доста често ми се случва. Сънувам какво ли не, в повечето случаи бързо забравям какво съм сънувала. Но има и сънища, които и до днес помня! Напоследък обаче сънищата ми се промениха, сега сънувам толкова дълбоко, че често пъти сутрин се будя толкова уморена. Не знам на какво се дължи?!

1 Comments:

  • At 03 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Ех, сънища, сънища...дали ни показват нещо? Дали не обличат в образ нашите мечти и чувства те? Дали са дежаву, дали предсказват, дали не са реалност?
    Обожавам да сънувам, обожавам насън да се смея, пък дори и да плача.
    За съжаление и аз сънувам вече рядко, умора, стрес и нерви, казват свойта дума тежка.

     

Публикуване на коментар

<< Home