COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

08 април 2006

Събота сутрин

Тази нощ спинках добре, но сънувах ужасен съм, половината от който беше реалност съвсем скоро :-(. Стана ми тъжно. Събудих се в 10ч. Бях някак уморена от съня. Май съм спала доста дълбоко тази нощ. Вече нямам температура. Но днес общо взето май пак ще си лежа в къщи и ще се забавлявам с разни неща. Нямам никакви планове. Пак се събудих с музика, не мога без това. Заспивам и ставам винаги с музика. Времето доколкото мога да видя през перденцето е слънчево, но вчера не беше много топло. Уикенда се очертава да прекарам пак самичка, защото всеки е зает с нещо.