COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

05 април 2006

Любов ли е?

Безнадеждна любов виртуална,
обсебващо, отчайващо реална,
като писмо във електронната кутия,
като снимката, която крия,
като глас във телефонната слушалка,
какво си ти? Заблуда жалка?
Любов ли е да пишеш всеки ден,
не седмица, а месеци, година,
и да живееш нечия съдба
като частица неделима?
Любов ли е по снимка да въздишаш
и да жадуваш непочувствани ръце,
очи и устни невидяни да целуваш
и вместо с тяло, да се любиш със сърце?
Любов ли е безумно да изтръпваш
при всеки телефонен звън
и чуеш ли гласа далечен
да шепнеш в транс: Обичам те!
Обичам и на яве и на сън!
Любов е! Знаем го и двама.
Отчайваща,обсебваща, голяма -
нашата... съвсем реална драма.

1 Comments:

  • At 03 юли, 2006, Anonymous Анонимен said…

    Любов ли е да мислиш постоянно,
    за един човек, за нея, него?
    Любов ли е да вярваш в красотата,
    да мечтаеш лудо, да яхнеш ти вълната?
    Любов ли е, кажи ми, любов ли е съня?
    Любов ли е живота, и какво тогава е деня?

    Какво е любовта? Очите твоите да търсят?
    Ръката ми към твоята да се протяга?
    Мислите да са неподредени,
    да си отвеян през деня? А през нощта...?

    Любов ли е туй сладко чувство,
    което усеща се в сърцето?
    Любов ли е това?

     

Публикуване на коментар

<< Home