COLORFUL G@RDEN :-)

Моите мисли, онова което ме вълнува, впечатлява, тревожи и радва, което ме прави щастлива и тъжна и все пак това е моя живот, така както аз го виждам! Онази част от ежедневието ми, която искам да споделя с вас!

03 април 2006

Спорен ден

Днес понеделнишки добре ми тръгна. Сега е 3.30 и до този момент работа бол! Но по - добре така. Обичам когато се прибера вкъщи вечер да съм скапана от тежък работен ден, а не от скука, която често пъти уморява доста повече. Обичам да бъда активна, да се чувствам полезна, да знам че нещо днес съм свършила и съм била полезна на клиентите, както и на себе си. Пък и така нямам време да се тормозия с мисли и се чувствам по добре. Макар че днес пък времето е малко гадно (ех, няма угодия!), едно мрачно и леко пръска дъждец. Но важното е, че аз се чувствам добре :-))